Oma huoltohenkilöstö

Laitteiden toimivuus on tyytyväisen asiakkaan peruslähtökohta. Tämän vuoksi meille on tärkeää, että huolto on kiinteä osa organisaatiotamme eikä palvelua ole ulkoistettu muualle. Oma tuki- ja huoltohenkilöstömme koostuu hyvin koulutetuista ja kokeneista alan ammattilaisista. Näin voimme taata henkilökohtaisen, asiantuntevan ja nopean palvelun asiakkaillemme.

Huoltosopimus / 4h vasteaika

Tarjoamme laitteisiimme asiakkaalle vaivatonta huoltosopimusta. Huoltosopimus pitää sisällään laitteen huoltotyöt, väriaineet, varaosat ja muut tarvikkeet (jopa paperit, jos niin halutaan). Huollamme huoltosopimuslaitteemme neljän tunnin (4h) vasteajalla. Neljän tunnin vasteaika tarkoittaa sitä, että huoltopalvelumme on huoltoilmoituksen jälkeen luonanne keskimäärin neljän tunnin sisällä. Huoltokutsujen tekoon on olemassa kaksi vaihtoehtoa: suosittu automaattinen hälytysvalvonta, jossa laite ilmoittaa meille viasta automaattisesi 24/7 vuoden jokaisena päivänä. Vaihtoehtoisesti huoltoilmoituksen voi tehdä perinteisesti soittamalla tai lähettämällä viestin. 

Automaattinen hälytysvalvonta

Tarjoamme huoltosopimusasiakkaillemme täydellistä mielenrauhaa. Huoltosopimuksen vaivattomuuden lisäksi se onnistuu automaattisella hälytysvalvonnalla: laite ilmoittaa meille automaattisesti laskutukseen tarvittavat laitteen mittarilukemat, huoltoilmoitukset vian sattuessa sekä tiedot väriaineiden loppumisesta hyvissä ajoin. Näin asiakas voit keskittyä olennaiseen, ja jättää tulostusympäristön hallinnan meidän huoleksemme!

Järjestelmätuki

Vaivattomiin ylläpitopalveluihimme kuuluu myös nopea järjestelmätuki. Nyjyajan kätevillä etähallintaohjelmilla pystymme ottamaan laitteisiinne lupaanne vastaan yhteyden minuuteissa, ilman matkoihin kuluvaa aikaa ja rahaa sekä luontoa saastuttavia päästöjä. Tällaiseen aitoon palveluun pystyy vain joustava yksityinen perheyritys! 
 

Tarvitseeko laitteistonne huoltoa tai kiinnostuitko huoltosopimuksen sekä järjestelmätuen vaivattomuudesta? Ota yhteyttä!